Nabór na stanowisko instruktora terapii zajęciowej

Dyrektor Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Czepowie ogłasza nabór na stanowisko instruktora terapii zajęciowej

Nazwa i adres jednostki: Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Czepowie

Stanowisko pracy: instruktor terapii zajęciowej

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia lub pokrewne przygotowujące do pracy z osobami dorosłymi np. terapia zajęciowa, oligofrenopedagogika lub ukończona szkoła policealna o specjalności terapeuta zajęciowy lub asystent osoby niepełnosprawnej
  • co najmniej 3-miesięczny staż pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi/niepełnosprawnymi intelektualnie
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • znajomość regulacji prawnych: ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie Środowiskowych Domów Samopomocy
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętności manualne/kulinarne
  • ukończone kursy/szkolenia specjalistyczne
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy, kreatywność, elastyczność w działaniu,
  • umiejętność pracy w zespole, samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
  • wysoka kultura osobista,
  • uprzejmość i życzliwość w kontaktach z uczestnikami oraz współpracownikami domu,
  • obsługa komputera i urządzeń biurowych,

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje:

  • prowadzenie zajęć z uczestnikami zgodnie z opracowanym programem i planem pracy,
  • współtworzenie planów wspierająco-aktywizujących,
  • okresowa ocena efektów prowadzonej terapii wspierająco- aktywizującej,
  • współpraca z zespołem wspierająco-aktywizującym,
  • organizowanie w ramach terapii imprez, np.: towarzyskich, zajęć sportowych, wycieczek
  • systematyczne prowadzenie dokumentacji
  • integrowanie mieszkańców ze społecznością lokalną poprzez organizowanie spotkań ze społecznością, wsparcie ich przy organizacji świat, wystaw, pokazów, itp
  • udzielanie wsparcia uczestnikom i rodzinom znajdującym się pod opieką PŚDS

 

Wymagane dokumenty:

  1. CV (curriculum vitae) opatrzone klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych,
  2. list motywacyjny,
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach)
  4. kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie (świadectwa pracy),
  5. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji,
  7. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.