Dyrektor Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Czepowie ogłasza nabór na stanowisko instruktora terapii zajęciowej
Nazwa i adres jednostki: Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Czepowie
Stanowisko pracy: instruktor terapii zajęciowej
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe kierunkowe: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia lub pokrewne przygotowujące do pracy z osobami dorosłymi np. terapia zajęciowa, oligofrenopedagogika lub ukończona szkoła policealna o specjalności terapeuta zajęciowy lub asystent osoby niepełnosprawnej
- co najmniej 3-miesięczny staż pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi/niepełnosprawnymi intelektualnie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- znajomość regulacji prawnych: ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie Środowiskowych Domów Samopomocy
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
Wymagania dodatkowe:
- umiejętności manualne/kulinarne
- ukończone kursy/szkolenia specjalistyczne
- umiejętność sprawnej organizacji pracy, kreatywność, elastyczność w działaniu,
- umiejętność pracy w zespole, samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
- wysoka kultura osobista,
- uprzejmość i życzliwość w kontaktach z uczestnikami oraz współpracownikami domu,
- obsługa komputera i urządzeń biurowych,
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje:
- prowadzenie zajęć z uczestnikami zgodnie z opracowanym programem i planem pracy,
- współtworzenie planów wspierająco-aktywizujących,
- okresowa ocena efektów prowadzonej terapii wspierająco- aktywizującej,
- współpraca z zespołem wspierająco-aktywizującym,
- organizowanie w ramach terapii imprez, np.: towarzyskich, zajęć sportowych, wycieczek
- systematyczne prowadzenie dokumentacji
- integrowanie mieszkańców ze społecznością lokalną poprzez organizowanie spotkań ze społecznością, wsparcie ich przy organizacji świat, wystaw, pokazów, itp
- udzielanie wsparcia uczestnikom i rodzinom znajdującym się pod opieką PŚDS
Wymagane dokumenty:
- CV (curriculum vitae) opatrzone klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach)
- kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie (świadectwa pracy),
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.